;

Description de l'événement

NagaSita revient pour la troisième fois dans sa "French Tribe" du sud de la France pour nous transmettre son format d'improvisation (anciennement APSARA FORMAT) :

TEMPLE TABLEAUX FORMAT - RITUAL THEATER

Au programme (descriptions détaillées plus bas):

I: INITIATION : 4 heures, jeudi 5 octobre (17h-20h)

Ce format a été enseigné,notamment, à Aix par NagaSita aux 24h du tribal en 2015 à Aix.

II: EXPANSION : 8 heures, vendredi 6 octobre (10h-19h30)

Ce format a été enseigné à Aix par NagaSita en 2016 en version approfondie.

III: EMBODIMENT : 20h, samedi 7 (10h-18h30), dimanche 8 (10h-18h30) et lundi 9 octobre (10h-17h30).

Ce format est enseigné pour la première fois cette année !

Pour pouvoir suivre la partie III, il faut avoir suivi la partie II auparavant, en version courte ou longue.

Pour pouvoir suivre la partie II, il faut avoir suivi la partie I auparavant.

Lieu : Aix-en -Provence (Eguilles), précisions très prochainement.

Tarif Web préférentiels :

• ·       10 places Early Bird à 420€ pour la partie III

Règlement :

• ·         Règlements par CB en ligne
  • ·    Règlement par Paypal (terpsichoretribal@gmail.com). Votre place n’est réservée qu’à réception de votre règlement et doit s’accompagner d’un mail à terpsichoretribal@gmail.com mentionnant vos coordonnées complètes.
  • ·       Paiements échelonnés par 3 chèques possibles (sauf tarif Early Bird), moyennant 10€ de frais supplémentaires.
  • ·       Adhésion Terpsichore 2017-2018 obligatoire (9€)

Conditions de vente :

• ·  Tout achat est ferme et définitif, aucun remboursement ne pourra être effectué en cas d’annulation ou d’empêchement de la part du participant, quel qu’en soit le motif.
  • ·    En cas d’annulation de la part de l’organisateur ou de l’enseignant, les participants seraient remboursés sous 2 mois après l’événement maximum.

*****************************************************************************

RITUAL THEATRE I: INITIATION

NagaSita takes you on a journey through the elements and shares key intentional practices for energetic clearing, consecrating the sacred sisterhood circle, setting intentions and opening elemental embodiment portals while guiding you through ancient temple dance movements. Together we align within ourselves and with each other, dancing through each element with a newfound awareness and divine purpose. Our journey culminates with an infusion of the dance into a sacred geometric framework A.K.A.: The Temple Flow Tableaux Format, where we experience the fruition of our journey together in sacred dance, empowerment and unity. This deeply enriching initiation course lays the essential groundwork for your sacred journey towards a fully realized dance Ritual Theatre dance practice, either as a solo practitioner or to be utilized in a group setting.

She will also share her methods in:

- Setting Sacred Space

- Altar Building

- Mudra Alchemy

- Magical Numerology and Sacred Geometry

- And closing the Sacred Circle

All levels of dancers are welcome!

RITUAL THEATRE II: EXPANSION

In this intensive, we will expand upon the elemental embodiment practices which were taught during the Ritual Theatre Initiation course, and practice movements which define the first chapter of NagaSita’s Temple Tableaux Format. Holding true to the Tribal Spirit, this format has been created for groups of dancers to perform together in a structured improvisational setting. Building upon this foundation for creating elaborate ceremonial offerings and within a sacred geometric framework, the Temple Tableaux format unites dancers with a clear intention and serves as the ideal platform for Ritual Theatre performances, sacred rites and blessings.

RITUAL THEATRE III: EMBODIMENT

With this potent immersion we approach the 3rd cornerstone of our foundational work that is essential for building a secure, sacred platform to appropriately support our fully realized Ritual Theatre as an all encompassing manifestation of intentional clarity, refinement and divine expression. This cornerstone and sacred pillar of our devotional framework is the ancient practice of Archetype and Deity Embodiment. Together we will embark on a transformational journey through the Arcana, Goddess medicine and esoteric symbology portals of consciousness. Methods will be shared for how we can tap into Source, internally align and utilize our activated Temple Body as fine tuned conduit for these divine frequencies of consciousness. The immersion will culminate by infusing these embodiment practices with the Temple Tableau Format for the fully realized Ritual Theatre experience.

• Adhésion Terpsichore 2017-2018 9 €
  • RITUAL THEATER I : INITIATION 80 €
  • RITUAL THEATER II : EXPANSION 150 €
  • RITUAL THEATER III : EMBODIMENT (tarif normal) 520 €
  • RITUAL THEATER III : EMBODIMENT (tarif Early Bird) 420 €
Adresse de l'événement Le Studio du Soleil
Quartier les Revenants
13320 Bouc Bel Air
Date de l'événement Du jeudi 05 oct. 17 au lundi 09 oct. 17

N'hésitez pas à donner votre avis sur cet événement !

Note globale ({{currentRating.totalNumber}})